akut genhusning
Når uheldet er ude, og dit hjem bliver ubeboeligt, kan du få behov for akut genhusning.
Hos Easy Housing forstår vi, at det er en stressende og uforudsigelig situation. Derfor tilbyder vi hurtige, fleksible og skræddersyede løsninger, så du kan få ro i sindet, mens vi tager os af det praktiske i forbindelse med genhusningen.
Vi tilbyder:
Hvad er genhusning
og hvornår har du brug for akut genhusning?
Genhusning er en løsning, hvor du får adgang til en midlertidig bolig, mens din egen er under udbedring. Det kan ske i tilfælde af omfattende skader som følge af vand, brand eller skimmelsvamp, eller hvis din bolig skal gennemgå en større renovering. Uanset årsagen er behovet for en genhusningsbolig ofte akut, og det kræver en løsning, der matcher dine unikke behov.
Typisk har du allerede været i kontakt med dit forsikringsselskab, som har vurderet at du har brug for midlertidig genhusning, inden du henvender dig til Easy Housing.
Hvis du bor i hus eller rækkehus er det typisk din husforsikring, du er dækket af, og hvis du bor i lejlighed, er det din indboforsikring, der dækker din genhusning. I nogle tilfælde kan det også være ejendomsforsikringen, der skal dække omkostninger til udbedring af din bolig og din genhusning.
Din taksator oplyser dig om dine rettigheder, og træffer den endelige beslutning vedr. behov for genhusning, samt omkostningerne i forbindelse med din midlertidige bolig.
Du finder nyttige links om genhusning hos et udvalg af forsikringsselskaber samt Forsikringsoplysningen herunder:
Hvorfor vælge Easy Housing
til din genhusning?
Easy Housing er specialister i boliger til genhusning og har mange års erfaring med at hjælpe mennesker i krisesituationer. Vores løsninger er udviklet med fokus på kvalitet og tryghed, så du kan føle dig i gode hænder gennem hele genhusningsprocessen. Vi reagerer hurtigt på henvendelser, så du får adgang til en bolig, så hurtigt som muligt.
Vores service er all-inclusive, hvilket betyder, at alt er inkluderet – fra møbler og køkkenudstyr til smart-tv og WiFi – så du straks kan falde til. Vi møder dig med respekt og tålmodighed og sikrer, at genhusningen bliver så gnidningsfri som muligt. Vi afregner direkte med dit forsikringsselskab, så du kan fokusere på at komme igennem den vanskelige tid, når du er genhuset. Da det kan være svært præcis at forudsige, hvornår en skade er udbedret, kræver vi ikke en endelig dato for fraflytning, men blot 14 dages opsigelse.
Genhusning i København
og omegn
Vi tilbyder et bredt udvalg af boliger til genhusning i København og omegn – alle boliger, der kan imødekomme forskellige behov. Med mere end 90 boliger i Storkøbenhavn tilbyder vi centrale beliggenheder tæt på offentlig transport, og med gode parkeringsmuligheder. Fortsæt til boligsøgning.
Vores boliger er fuldt møblerede og indrettet i nordisk stil, så du kan flytte direkte ind uden bekymringer. For familier med børn under 2 år tilbyder vi at udstyre boligen med babyseng, puslebord og højstol. Mange af vores boliger er dyrevenlige, så både hunde, katte og mindre kæledyr er velkomne. Vi prioriterer også tilgængelighed og tilbyder handicapvenlige boliger i stueplan eller med elevator.
Sådan fungerer genhusning med Easy Housing
Nem og hurtig proces
1. BEHOV FOR GENHUSNING
Boligen er skadet af vand, brand eller andet – og er ubeboelig.
2. GENHUSNING BEVILLIGES
Dit forsikringsselskab kan henvise direkte til Easy Housing eller en anden leverandør. De kan også bede dig om selv at finde en midlertidig bolig. Kontakt os, så hjælper vi. Er det uden for vores åbningstid, så send en mail. Vi svarer hurtigt på akutte henvendelser.
3. BEHOVSAFKLARING OG BOLIGMATCH
Easy Housing finder en bolig, der passer til dit behov.
4. KONTRAKT
Vi udarbejder hurtigt en lejekontrakt, som du skal underskrive og returnere. Derefter fakturerer vi dit forsikringsselskab.
5. INDFLYTNING
Du modtager en velkomstmail med generelle oplysninger, og vi aftaler tidspunkt for udlevering af nøgler.
6. LØBENDE SUPPORT
Vores team er til rådighed for at håndtere eventuelle spørgsmål eller udfordringer under hele lejeperioden.
7. OPSIGELSE
Så snart du ved, hvornår din egen bolig er udbedret, opsiger du genhusningsboligen. Der er kun 14 dages opsigelsesvarsel.
8. FRAFLYTNING
Når fraflytning nærmer sig, sender vi en fraflytningsmail, hvor vi informerer om fraflytningen, og vi aftaler et tidspunkt for tilbagelevering af nøgler.
Kontakt os i dag for hjælp til genhusning
Står du, nu eller i den nærmeste fremtid, i en situation, hvor du har brug for akut genhusning, er Easy Housing klar til at hjælpe. Vi forstår vigtigheden af hurtigt at finde en løsning, der passer til dig og din familie. Med vores erfaring, empati og effektive proces kan du føle dig tryg under hele forløbet.
Kontakt os i dag for at høre mere om vores løsninger. Ring til os direkte på +45 30 80 41 00, eller send en e-mail til info@easyhousing.dk, hvis det er uden for vores åbningstid. Du kan også benytte dig af vores Kontaktformular. Vi vender hurtigt tilbage, så du kan få den nødvendige hjælp, når du har mest brug for det.
Skriv til os allerede i dag
Skriv til os allerede i dag
ER DER INKLUDERET EN TV-PAKKE I BOLIGEN?
Nej. Der er ikke tv-pakke. Men der er smart-tv, wi-fi samt gratis lån af Google TV og Chromecast. Du skal blot logge ind på dine streaming tjenester, når du ankommer.
HVAD BESTÅR EN BABYPAKKE AF?
I forbindelse med genhusning ved brand mm. kan du tilkøbe en babypakke, som består af babyseng, højstol og pusleplads. Babypakken er egnet til børn mellem 0-2 år.
SKAL JEG SELV ANSKAFFE INVENTAR OG KØKKENUDSTYR?
Nej. Boligen er møbleret og indeholder almindeligt køkkenudstyr og service.
Fortsæt til Oversigt over inventar og boligudstyr
Når du flytter ind, får du desuden et Easy Housing Basis Kit med de mest almindelige fornødenheder såsom toiletpapir, opvasketabs, sæbe mm. Bemærk, at der kan forekomme ændringer i Basis Kit’s indhold.
ER DER ADGANG TIL INTERNET?
Ja. Alle boliger er udstyret med den hurtigst mulige internetforbindelse. Du skal blot logge på, når du flytter ind.