Processen - vi tager dig i hånden
1. Behov for genhusning
Boligen er skadet af vand, brand eller andet – og den er ubeboelig.
2. Kontakt dit forsikringsselskab telefonisk og anmeld skaden
Dit forsikringsselskab kan henvise direkte til Easy Housing eller en anden leverandør. De kan også bede dig om selv at finde en midlertidig bolig. Kontakt os, så hjælper vi. Er det uden for åbningstid, så send en mail. Vi svarer hurtigt på akutte henvendelser.
3. Afklaring af behov
Easy Housing finder en bolig, der passer til jeres behov. Vi overtager kontakten med forsikringsselskabet om alt, der har med genhusning, betaling osv. at gøre.
4. indflytning
Easy Housing møder jer i døren til boligen, udleverer nøgler, startpakke mv.
5. Særlige behov
Vores vicevært er altid klar til at hjælpe, hvis noget ikke virker efter hensigten. Eller hvis I har særlige behov.
6. Slutdato
I kan bo i genhusningsboligen så længe, det tager at udbedre jeres normale bolig. Der er ingen slutdato, da det kan være svært at forudsige, hvor lang tid udbedringen tager.
7. Fraflytning
I fraflytter boligen og afleverer nøgler til Easy Housing.
Fordelene
Vores boliger ligger der, hvor de boligsøgende bor
Vi har over 90 boliger i Storkøbenhavn – vi prioriterer parkeringspladser og nærhed til offentlig transport.
Vores boliger er indflytningsklar
Alle boliger er møbleret i nordisk let stil. Boligerne har køkkenudstyr, smart-tv, wifi, dyner, hovedpuder, mv. Vores startpakke indeholder sengelinned, håndklæder, opvasketabs, vaskemiddel mv. Vi har også udstyr på babyer – og vi tilbyder gratis ombytning af topmadras, hvis der er behov for en blødere eller hårdere model.
Vores boliger er dyrevenlige
De fleste boliger tillader katte og hunde – alle boliger tillader mindre kæledyr.
Vores boliger er handicapvenlige
Vi prioriterer boliger i stueplan eller med elevator.
Vores boliger er serviceret af vicevært
Vores vicevært hjælper kunderne, hvis noget ikke fungerer optimalt i boligen.
Vi tager os af kommunikationen mellem den boligsøgende og forsikringsselskabet
Det giver tryghed for kunden og mindre pres på forsikringsselskabets sagsbehandlere.
Vi er eksperter i at hjælpe mennesker, der er i krise.
Empati og rummelighed er vores vigtigste arbejdsredskaber.
Vi er hurtige og fokuserede
Genhusning er vores kernekompetence. Vi ved, hvad vi laver – og vores kunder er tilfredse.