Processen - vi tager dig i hånden

1. Behov for genhusning

Boligen er skadet af vand, brand eller andet – og den er ubeboelig.

2. Kontakt dit forsikringsselskab telefonisk og anmeld skaden

Dit forsikringsselskab kan henvise direkte til Easy Housing eller en anden leverandør. De kan også bede dig om selv at finde en midlertidig bolig. Kontakt os, så hjælper vi. Er det uden for åbningstid, så send en mail. Vi svarer hurtigt på akutte henvendelser.

3. Afklaring af behov

Easy Housing finder en bolig, der passer til jeres behov. Vi overtager kontakten med forsikringsselskabet om alt, der har med genhusning, betaling osv. at gøre.

4. indflytning

Easy Housing møder jer i døren til boligen, udleverer nøgler, startpakke mv.

5. Særlige behov

Vores vicevært er altid klar til at hjælpe, hvis noget ikke virker efter hensigten. Eller hvis I har særlige behov.

6. Slutdato

I kan bo i genhusningsboligen så længe, det tager at udbedre jeres normale bolig. Der er ingen slutdato, da det kan være svært at forudsige, hvor lang tid udbedringen tager.

7. Fraflytning

I fraflytter boligen og afleverer nøgler til Easy Housing.

Fordelene

Vores boliger ligger der, hvor de boligsøgende bor

Vi har over 90 boliger i Storkøbenhavn – vi prioriterer parkeringspladser og nærhed til offentlig transport.

Vores boliger er indflytningsklar

Alle boliger er møbleret i nordisk let stil. Boligerne har køkkenudstyr, smart-tv, wifi, dyner, hovedpuder, mv. Vores startpakke indeholder sengelinned, håndklæder, opvasketabs, vaskemiddel mv. Vi har også udstyr på babyer – og vi tilbyder gratis ombytning af topmadras, hvis der er behov for en blødere eller hårdere model.

Vores boliger er dyrevenlige

De fleste boliger tillader katte og hunde – alle boliger tillader mindre kæledyr.

Vores boliger er handicapvenlige

Vi prioriterer boliger i stueplan eller med elevator.

Vores boliger er serviceret af vicevært

Vores vicevært hjælper kunderne, hvis noget ikke fungerer optimalt i boligen.

Vi tager os af kommunikationen mellem den boligsøgende og forsikringsselskabet

Det giver tryghed for kunden og mindre pres på forsikringsselskabets sagsbehandlere.

Vi er eksperter i at hjælpe mennesker, der er i krise. 

Empati og rummelighed er vores vigtigste arbejdsredskaber.

Vi er hurtige og fokuserede

Genhusning er vores kernekompetence. Vi ved, hvad vi laver – og vores kunder er tilfredse.

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.